مؤسسه فروغ تمدن کویر

مؤسسه فروغ تمدن کویر
نخستین مؤسسه آموزش و تحقیقات جهانگردی در استان قم 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مؤسسه "فروغ تمدن کویر" و آدرس tamadonekavir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روز پنجشنبه 1392/7/11 تعدادی از فراگیران و علاقمندان به پرنده نگری از موسسه "طبیعت" برای اجرای برنامه عملی کارگاه پرندگان شکاری وارد قم شدند و از سایت کوه سفید و  تالاب بهشت معصومه بازدیدی نیم روزه داشتند. آقای مهندس علی اصل، مدرس این کارگاه و همچنین راهنمای منطقه ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با ارزش طبیعی این منطقه، آنان را با گونه های مهاجر شکاری، آبزی و کنار آبزی که وارد این نقطه می شوند آشنا نمودند.

خانم فخرالسادات غنی استاد عزیزم و همچنین مدیرعامل مؤسسه"طبیعت" نیز در این برنامه شرکت داشتند. ایشان پس از مشاهده تعداد زیادی از عقابها که برروی ترانشه ها نشسته بودند اذعان نمودند: "این منطقه واقعا غنی است و من تا بحال در عمرم اینهمه عقاب را به این شکوهی در یکجا ندیده بودم".

عکاسان و پرنده نگر ها همگی با هیجان خاصی پرندگان را می دیدند و عکاسی می کردند و نمی خواستند لحظه ای را بدون ثبت این مخلوقات زیبا از دست بدهند. آقای مهندس علی اصل در پاسخ به احساسات شرکت کنندگان به آنها اینچنین گفتند: "من این صحنه های باشکوه از عظمت آفرینش را به تک تک شما دوستداران طبیعت هدیه می کنم".

 دو نمونه عکس ببینید از "پوریا" کوچکترین عضو مؤسسه "فروغ تمدن کویر" که در برنامه دیروز حضور داشت:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 12 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:30 ] [ معصومه عسگری گرجی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ما با تمام وجودمان می دانیم طبیعت، سخاوتمندانه هرآنچه دارد در اختیار ما نهاده و چشم یاری به ما دوخته است . تاریخ و فرهنگ ما، هویت ماست. سرزمین مهرگون مادری را سزاوار بیش از این است.سرزمینی که طبیعتش، رازها، تاریخ اش، درس ها، مردم اش، حرف ها و عشایرش، حکایت ها دارد.باشد که تا نهایت جان پاس داریمش.ایران دوستت داریم***** نشانی : قم،خ ارم، قبل از چهارراه بیمارستان،طبقه دوم داروخانه نصر،واحد6.*** تلفن: 025377438625__09191523044 ( عسگری)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 218550
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ